کد خبر : 208146
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 اسفند 1401 - 16:04

آغاز استخدام بانک ملت در سال ۱۴۰۲ + شرایط و مدارک

آغاز استخدام بانک ملت در سال ۱۴۰۲ + شرایط و مدارک

  هر ساله بانک ملت با برگزاری آزمون استخدامی به جذب نیرو می پردازد. آزمون استخدامی بانک ملت ممکن است در سال جاری نیز مانند سنوات گذشته برگزار شود. برای نام نویسی آزمون استخدامی بانک ملت نیاز به برخورداری از یک سری شرایط عمومی و اختصاصی خواهد داشت که متقاضی باید دارای آن‌ها باشد. در

 

هر ساله بانک ملت با برگزاری آزمون استخدامی به جذب نیرو می پردازد. آزمون استخدامی بانک ملت ممکن است در سال جاری نیز مانند سنوات گذشته برگزار شود. برای نام نویسی آزمون استخدامی بانک ملت نیاز به برخورداری از یک سری شرایط عمومی و اختصاصی خواهد داشت که متقاضی باید دارای آن‌ها باشد. در این مقاله به شرایط و جزئیات استخدام بانک ملت اشاره شده است. شما می توانید از طریق تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۷ فرآیند ثبت نام خود را به کارشناسان ایران تحصیل بسپارید.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملت طبق اطلاعیه‌ای به داوطلبان متقاضی بر روی سایت بانک ملت اطلاع رسانی می شود و متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام در صورت داشتن شرایط نام نویسی خود را انجام دهند. پس از تکمیل فرم ثبت نام داوطلبان می توانند با اطلاع از زمان برگزاری آزمون بانک ملت چند روز پیش از زمان مقرر اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه نمایند تا  اجازه وارد شدن به جلسه امتحانی را داشته باشند. 

 

آزمون استخدامی بانک ملت

همان‌طور که اشاره شد، نخستین مرحله جهت استخدام در بانک ملت، شرکت در آزمون کتبی است. داوطلبان آزمون کتبی باید در موعد مشخص به سایت اینترنتی ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملت به نشانی bankmellat.iran-azmoon.ir مراجعه نموده و مراحل ثبت نام خود را در این سامانه تکمیل نمایند. البته باید توضیح داد که سامانه ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملت ذکر شده مربوط به سال قبل می‌باشد که در‌صورت تغییر آدرس سایت ثبت نام آزمون استخدامی مذکور در سال ۱۴۰۲ در این مطلب اطلاع رسانی می‌شود.

زمان ثبت‌نام آزمون استخدامی بانک ملت ۱۴۰۲

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملت

 

زمان ثبت نام به صورت دقیق مشخص نیست. در برخی از سال‌ها ثبت نام آزمون این بانک  با آزمون سایر دستگاه های اجرایی به صورت همزمان برگزار می‌گردد. در برخی اوقات نیز ثبت‌نام آزمون استخدامی بانک ملت جداگانه از سایر دستگاه‌های برگزار می‌شود. متقاضی برای شرکت در این آزمون باید آمادگی‌های مورد نیاز را داشته باشد تا بتواند ثبت ‌نام را انجام دهد. به محض انتشار زمان برگزاری این آزمون، این مطلب به روز رسانی خواهد شد.

 

شرایط استخدام بانک ملت

متقاضیان توجه کنند که شرایط استخدام بانک ملت ۱۴۰۲ به دو دسته شرایط عمومی و اختصاصی تقسیم می‌شوند و ضروری است که اشخاص شرایط هر دو گروه را دارا باشند. در ادامه تمام شرایط مربوط به آزمون استخدامی بانک ملت سال قبل ارائه شده که در صورت تغییر در سال ۱۴۰۲ در این سایت اطلاع رسانی می‌گردد. شرایط عمومی استخدام بانک ملت ۱۴۰۲ شامل این موارد  است:

شرایط عمومی استخدام بانک ملت

دارا بودن تابعیت جمهوری اسلامی ایران

اعتقاد به دین اسلام یا اعتقاد به یکی از ادیان رسمی

اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی

داشتن کارت پایان خدمت  یا کارت معافیت از سربازی

متقاضیانی که دارای کارت معافیت پزشکی هستند، چنانچه در مراحل اولیه پذیرفته شوند، درصورتی پزشک مورد نظر سلامتی شان را تایید کرد، می‌توانند مراحل بعدی پذیرش بانک ملت را انجام دهند.

ملاک عمل در تاریخ مرخص بودن از خدمت سربازی یا صدور کارت معافیت، پیش از تاریخ برگزاری آزمون است.

سلامت جسمی و روانی برای استخدامی در شغل مورد نظر

معتاد نبودن به روان‌گردان‌ها یا مواد مخدر

نداشتن سابقه کیفری با تایید مراجع دارای صلاحیت

شاغل نبودن رسمی یا پیمانی و عدم تعهد خدمت موسسات دولتی و غیر دولتی

 

شرایط استخدام بانک ملت

 

شرایط اختصاصی استخدام بانک ملت

علاوه بر شرایط عمومی جهت ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملت، متقاضی باید دارای شرایط  اختصاصی نیز  باشد تا بتواند در این آزمون ثبت نام کند. شرایط اختصاصی جهت ثبت‌نام عبارتند از:

مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد

تاریخ فارغ التحصیلی  باید پیش از برگزاری آزمون استخدامی باشد.

متقاضیانی که مدرک تحصیلی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دارند، می‌توانند در آزمون استخدامی بانک ملت ثبت نام نمایند.

داوطلبانی که با مدرک تحصیلی بالاتر هستند، نمی‌توانند در رشته‌های شغلی با مدرک تحصیلی پایین تر نام نویسی نمایند.

افرادی که مدرک کارشناسی ارشد حقوقی دارند،  با مدرک تحصیلی کارشناسی حقوق قضائی قادر خواهند بود در آزمون استخدامی بانک ملت شرکت کنند.

متقاضیان باید معدل حداقل ۱۵ در مقطع فوق لیسانس و معدل ۱۴ برای مقطع فوق لیسانس را داشته باشند.

کسانی که در مقطع کارشناسی تحصیل کرده اند تا تاریخ برگزاری آزمون استخدامی بانک ملت باید ۳۰ سال تمام داشته باشند.

متقاضیانی که فارغ التحصیل  کارشناسی ارشد هستند تا تاریخ برگزاری آزمون نهایتا باید ۳۲ سال داشته باشند.

تاریخ فراغت از تحصیل داوطلبان رده شغلی کاردان حوزه IT باید تا آخر بهمن ماه سال جاری باشد. 

لازم به ذکر است که شرایط اختصاصی این آزمون در دفترچه استخدام بانک ملت کاملا وجود دارد.

 

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملت

پس از کسب اطلاعات لازم در رابطه با شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملت، نیاز است مراحل استخدامی بانک را نیز طی نمایید که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

🔵 در ابتدا باید جهت ثبت درخواست استخدام در سایت bankmellat.iran-azmoon.ir اقدام کنید.

 

🔵 در مرحله بعد باید اطلاعات عمومی و اختصاصی را بررسی نمایید تا دارای تمامی شرایط مشخص شده باشید.

 

🔵 در مرحله بعدی باید جهت ارسال عکس سه در چهار اقدام نمایید که اصولاً تحت یک سری شرایط خاص قبول می‌شود. به عنوان مثال عکس شما باید حدود ۲۰۰ کیلو بایت حجم داشته و ارتفاع و عرض معینی نیز داشته باشد.

🔵 همچنین ارسال تصویر صفحه اول شناسنامه و آخرین مدرک تحصیلی نیز ضروری است. عکس مدارک نیز با داشتن شرایط عکس سه در چهار مورد قبول می‌شود.

🔵 پس از تمامی این مراحل از شما خواسته می شود که برای ارائه مدارک ارسالی و تشکیل پرونده به صورت حضوری به مکان های معرفی شده مراجعه نمایید.

 

🔵 به علاوه طی مراحلی، آزمون روانشناختی و مصاحبه های استخدامی نیز از متقاضیان گرفته خواهد شد. جهت گزینش معاینات پزشکی نیز جزء مراحل ضروری است.

 

🔵 به علاوه از افراد یک سری وثیقه گرفته می شود که احتمال دارد مقدار آن در هر دفعه استخدام متفاوت با دفعه های قبل باشد.

 

🔵 بعد افراد پذیرفته شده نیاز است در دوره آموزشی بدو خدمت بانکداران شرکت کنند.

برای اطلاع از زمان دقیق برگزاری آزمون استخدامی بانک ملت ۱۴۰۲ می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۷ تماس بگیرید.

 

استخدام بانک ملت شامل چه رشته هایی می شود؟

اینکه از چه رشته هایی استخدام به عمل آید، بستگی به نوع نیاز بانک دارد؛ اما به صورت کلی برای برخی رشته‌ها در همه بانک ها تقاضا وجود دارد که در ادامه این موارد را بررسی خواهیم نمود.

رشته های مورد نیاز بانک جهت استخدام

مدیریت بازرگانی 

اقتصاد بازرگانی

مدیریت مالی

مدیریت صنعتی بازاریابی

مدیریت دولتی

بیمه امور بانکی

اقتصاد نظری کشاورزی

اقتصاد صنعتی 

آمار و کاربرد اقتصاد اسلامی

ریاضیات و کاربردها(ریاضی کاربردی)

 

مصاحبه استخدام بانک ملت ۱۴۰۲

 

مصاحبه استخدام بانک ملت

 

جذب شرکت کنندگان آزمون بانک ملت فقط از طریق برگزاری آزمون کتبی ممکن نیست و برای تشخیص صلاحیت افراد مرحله دیگری به عنوان مصاحبه  بانک ملت در نظر گرفته شده تا با توجه به سوالات روانشناختی، گزینش تخصصی و عقیدتی شخص شایسته ای جهت استخدام در بانک ملت شناسایی شوند.

به همین دلیل داوطلبان می‌توانند پس از کسب نمره قبولی در آزمون کتبی خودشان را برای شرکت در مصاحبه استخدام بانک ملت ۱۴۰۲ آماده کنند تا با آمادگی به  سوالات مطرح شده در جلسه مصاحبه جواب دهند. جهت کاهش استرس و نگرانی داوطلبان لازم است قبل از برگزاری مصاحبه بانک ملت با سوالات مصاحبه استخدامی بانک ملت چند دوره قبل آشنایی داشته باشند تا شانس قبولی‌شان در این مرحله بیشتر شود.

در واقع در مصاحبه استخدام بانک ملت ۱۴۰۲ برای ارزیابی عملکرد داوطلبان پذیرفته شده تیم مصاحبه کننده سوالاتی را در حوزه رشته تخصصی شخص می‌پرسند تا از چگونگی کارکرد و  سطح علمی متقاضی اطلاعات مورد نیاز را کسب کنند. به علاوه بعد از تایید صلاحیت از مصاحبه کنندگان متقاضی باید زیر نظر پزشک مورد اعتماد بانک مراحل پزشکی خود را طی کنند تا در صورت نداشتن بیماری خاص طبق شرایط تعیین شده در بانک ملت مشغول به کار شوند.

 

اعلام نتایج آزمون استخدام بانک ملت ۱۴۰۲

پذیرش بانک ملت از طریق آزمون استخدامی صورت می گیرد و داوطلبان باید برای ورود به بانک ملت در آزمون کتبی شرکت نموده و حداقل نمره قبولی لازم را کسب نمایند. نتایج آزمون استخدام بانک ملت ۱۴۰۲ در دو مرحله اعلام می‌گردد. به این صورت که بعد از شرکت در جلسه آزمون بانک ملت متقاضیان شاهد اعلام نتایج اولیه از طریق سامانه استخدام بانک ملت خواهند بود.

در صورت قبول شدن در آزمون کتبی بانک ملت، متقاضیان حدود چند برابر ظرفیت به مرحله بعد یعنی مصاحبه شفاهی بانک ملت دعوت خواهند شد.  بعد از تمام شدن فرایند مصاحبه و  بررسی‌های لازم جهت استخدام فرد مورد نظر نتایج نهایی بانک ملت بر روی سایت آزمون بانک ملت منتشر می‌گردد و داوطلبان قادر خواهند بود جهت اطلاع از نتایج اعلام شده به آدرس سامانه نتایج بانک ملت مراجعه کنند.

 

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بانک ملت ۱۴۰۲

کارت ورود به جلسه آزمون استخدام بانک ملت ۱۴۰۲ چند روز پیش از برگزاری آزمون بر روی سایت ثبت نام بانک ملت قرار  خواهد گرفت و داوطلبان می‌توانند با وارد نمودن اطلاعات خواسته شده و یا کد رهگیری ثبت نام خود اقدام به پرینت کارت خود نمایند. سپس لازم است این افراد برای اطلاع از صحت مشخصات وارد شده روی کارت در سریع‌ترین وقت ممکن نسبت به دریافت کارت خود اقدام نمایند تا بتوانند در صورت وجود مشکل در اطلاعات چاپ شده اقدامات مورد نیاز را انجام دهند.

دفترچه استخدامی بانک ملت

 

دفترچه استخدامی بانک ملت 

داوطلبان ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملت لازم است با دریافت و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای این آزمون، که هر ساله در سایت bankmellat.ir یا bankmellat.iran-azmoon.ir منتشر می شود، از اطلاعات و ضوابط آزمون اطلاع یابند. در حال حاضر دفترچه استخدامی بانک ملت ۱۴۰۲ منتشر نشده است اما به محض انتشار، این مطلب به روز رسانی خواهد شد. شما می توانید با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون سال گذشته، از اطلاعات کلی پیرامون آزمون آگاهی پیدا کنید.

سوالات متداول پیرامون استخدام بانک ملت

🔵 آیا ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملت، محدودیت سنی دارد؟

بله، شرایط سنی افراد با مدارک تحصیلی مختلف، در مقاله بالا ذکر شده است.

🔵 آیا امکان اضافه شدن رشته های تحصیلی جدید در دفترچه استخدامی بانک ملت ۱۴۰۲وجود دارد؟

بله ممکن است هر ساله با توجه به نیاز شعب مختلف، تغییراتی در رشته های اعلام شده، صورت گیرد.

🔵 شرط معدل برای استخدام بانک ملت به چه صورت است؟

حداقل معدل برای مقاطع تحصیلی مختلف، متفاوت می باشد که در مطلب بالا به طور کامل با این موضوع اشاره شده است.

خلاصه مطلب

در این مقاله به جزئیات و شرایط استخدام بانک در سال ۱۴۰۲ پرداخته شد. شما می توانید با مطالعه این مطلب و دریافت دفترچه راهنما، شرایط خود را برای شرکت در این آزمون و استخدام در بانک ملت، بسنجید. در صورت وجود هرگونه سوال و یا ابهام، با مشاوران آکادمی ایران تحصیل تماس بگیرید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود آهنگ

معرفی چند نمونه رپورتاژ آگهی موفق

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح