کد خبر : 208352
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مهر 1402 - 16:46

اسنپ با مایکروسافت شریک می شود تا لینک های حمایت شده را در هوش مصنوعی من تقویت کند

اسنپ با مایکروسافت شریک می شود تا لینک های حمایت شده را در هوش مصنوعی من تقویت کند

  به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار بک لینک و به نقل از isp اسنپ چت همکاری خود را با تبلیغات مایکروسافت برای ادغام پیوندهای حمایت شده در هوش مصنوعی من، ربات چت مبتنی بر هوش مصنوعی پلتفرم اعلام کرده است. این همکاری از طریق Microsoft Advertising’s Ads for Chat API امکان‌پذیر می‌شود و به

 

به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار بک لینک و به نقل از isp اسنپ چت همکاری خود را با تبلیغات مایکروسافت برای ادغام پیوندهای حمایت شده در هوش مصنوعی من، ربات چت مبتنی بر هوش مصنوعی پلتفرم اعلام کرده است. این همکاری از طریق Microsoft Advertising’s Ads for Chat API امکان‌پذیر می‌شود و به شرکای مربوطه اجازه می‌دهد در طول مکالمات با جامعه Snapchat ارتباط برقرار کنند و به مشتریان بالقوه‌ای که به پیشنهادات خود علاقه نشان داده‌اند دسترسی پیدا کنند.

اسنپ چت در حال حاضر در مرحله آزمایشی است تا اطمینان حاصل شود که آنها تجربیات متفکرانه و مفیدی برای جامعه خود ایجاد می کنند. آنها به طور فعال با شرکای مختلف برای بهبود هوش مصنوعی من برای کاربران و مشاغل در ماه های آینده کار می کنند. عرضه My AI اوایل سال جاری آغاز شد و در دسترس جامعه جهانی اسنپ چت با بیش از ۷۵۰ میلیون کاربر ماهانه است.

 

شایان ذکر است، اسنپ گزارش می دهد که بیش از ۱۵۰ میلیون نفر بیش از ۱۰ میلیارد پیام به هوش مصنوعی من ارسال کرده اند که آن را به یکی از پرکاربردترین ربات های چت مصرفی در دسترس تبدیل کرده است. در میان کاربرانی که از هوش مصنوعی برای دریافت توصیه‌های دنیای واقعی و کشف علایق خود در موضوعات مختلف مانند غذا، زیبایی، خرید و موارد دیگر استفاده می‌کنند، محبوبیت خود را نشان داده است.

علاوه بر این همکاری، اسنپ لینک های حمایت شده را در هوش مصنوعی من آزمایش کرده است تا محتوا و تجربیات مرتبط را از شرکای منتخب در اختیار کاربران اسنپ چت قرار دهد. هدف این حرکت بهبود تجربه کاربر با ارائه توصیه‌ها و پیشنهادات از برندها است.

 

Snap Inc. همچنین به اشتراک گذاشت که در کمتر از یک سال، بیش از پنج میلیون اسنپ چت در Snapchat+، ردیف اشتراک پلتفرم مشترک شده اند. این اشتراک دسترسی به ویژگی های انحصاری را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد تجربه برنامه خود را سفارشی کنند و با دوستان خود بیشتر سرگرم شوند. مشترکین به بیش از ۲۰ ویژگی جدید از جمله My AI و Dreams مجهز به هوش مصنوعی دسترسی اولیه داشته اند.

به‌روزرسانی‌های اخیر این پلتفرم شامل بازیابی‌های Streak اضافی و اندازه‌های نوشتاری رسا است که ویژگی‌هایی را که برای کاربران مهم‌تر هستند برجسته می‌کند. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود آهنگ

معرفی چند نمونه رپورتاژ آگهی موفق

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح