کد خبر : 208377
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 15:29

اگر همین الان گلکسی اس ۲۴ را رزرو کنید، سامسونگ ایالات متحده ۵۰ دلار اعتبار ارائه می دهد

اگر همین الان گلکسی اس ۲۴ را رزرو کنید، سامسونگ ایالات متحده ۵۰ دلار اعتبار ارائه می دهد

به گزارش آژانس خبری و به نقل از گسمارنا تنها چند ساعت پس از تایید تاریخ ۱۷ ژانویه رویداد Galaxy S24 Unpacked، سامسونگ ایالات متحده در حال رزرو برای سه گانه آینده است. نه، هیچ مشخصاتی را به طور رسمی فاش نکرده است (به جز برنامه اش برای تمرکز بر عملکرد، کیفیت و هوش مصنوعی مولد)،

به گزارش آژانس خبری و به نقل از گسمارنا تنها چند ساعت پس از تایید تاریخ ۱۷ ژانویه رویداد Galaxy S24 Unpacked، سامسونگ ایالات متحده در حال رزرو برای سه گانه آینده است. نه، هیچ مشخصاتی را به طور رسمی فاش نکرده است (به جز برنامه اش برای تمرکز بر عملکرد، کیفیت و هوش مصنوعی مولد)، این فقط یک تبلیغ اولیه است. و اساساً در این مرحله یک سنت است – این کار را برای سری S21، سپس سری S22 و سری S23 انجام داد.

ایده بسیار ساده است – این فرم را با نام، ایمیل و (اختیاری) شماره تلفن خود پر کنید و با راه اندازی Galaxy S24 trio 50 دلار اعتبار سامسونگ دریافت خواهید کرد. توجه: اعتبار را نمی توان برای هزینه تلفن اعمال کرد، اما می توانید مثلاً یک وسیله جانبی برای آن انتخاب کنید.

هیچ تعهدی برای خرید هیچ چیز، هیچ سپرده یا هر چیز دیگری وجود ندارد – این فقط ثبت نام برای یک ایمیل “به من یادآوری کن” و دریافت یک جایزه کوچک برای آن است.

هر چند اینجا یک چیز جالب است. در این صفحه آمده است: «وقتی جدیدترین گوشی گلکسی را پیش‌سفارش می‌کنید، رزرو کنید تا ۵۰ دلار اعتبار سامسونگ تا ۱۰۲۰ دلار پس‌انداز کنید.»

۱۰۲۰ دلار پس انداز احتمالاً شامل اعتبار مبادله ای می شود و احتمالاً فقط با گران ترین مدل، یعنی Samsung Galaxy S24 Ultra قابل دستیابی است. Samsung.com در مورد قیمت رسمی گوشی های جدید صحبت می کند، بنابراین ما نمی دانیم که این به چه معناست از نظر هزینه نهایی.

به‌طور غیررسمی، شنیده‌ایم که گلکسی S24 و S24+ در اتحادیه اروپا ارزان‌تر خواهند بود، انتظار می‌رود S24 Ultra مدل پایه بالاتری داشته باشد، اما همچنین برای سطوح حافظه بالاتر هزینه کمتری خواهد داشت. این مورد در جاهای دیگر نخواهد بود، به عنوان مثال. نشت از کره حاکی از آن است که قیمت ها ثابت خواهند ماند.

صحبت از کره شد، شایعات حاکی از آن است که پیش‌سفارش گلکسی اس ۲۴ دارای مزیت است – دو برابر فضای ذخیره‌سازی رایگان. این مورد در مورد پیش‌فروش‌های S23 در سال گذشته نیز صدق می‌کرد و دلیل دیگری برای خرید یک دستگاه S24 زودهنگام، قبل از شروع فروش آزاد (احتمالاً در پایان ژانویه) است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 10 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود آهنگ

معرفی چند نمونه رپورتاژ آگهی موفق

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح