کد خبر : 208389
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 اسفند 1402 - 13:58

خدمات هیر آوان

خدمات هیر آوان

  هیر فیلر هیر فیلر یکی از تخصصی ترین و جدیدترین درمان های ریزش مو به شمار می آید و به دلیل تاثیرگذاری سریع از محبوبیت بالایی برخوردار است. هیر فیلر یک داروی تزریقی است که از غنی ترین مواد اولیه تهیه شده است. بعد از تزریق، مواد به بافت سلول های پوست سر نفوذ

 

هیر فیلر

هیر فیلر یکی از تخصصی ترین و جدیدترین درمان های ریزش مو به شمار می آید و به دلیل تاثیرگذاری سریع از محبوبیت بالایی برخوردار است. هیر فیلر یک داروی تزریقی است که از غنی ترین مواد اولیه تهیه شده است. بعد از تزریق، مواد به بافت سلول های پوست سر نفوذ می کند و انتشار مواد مغذی موجب تغذیه فولیکول مو می شود و گردش خون بالا می رود، در نتیجه ریزش مو و بسیاری از مشکلات مو درمان می شود.

مواد تشکیل دهنده هیر فیلر

الیگا پپتید ۵۴: ریزش مو متوقف شده و فرآیند رشد طولانی تر می شود.

دکا پپتید ۱۸: سبب ساخت سلول های فولیکولی پوست سر می شود و افزایش آن موجب ضخامت موها و رشد دوباره موهای ریخته شده می شود.

الیگو پپتید ۷۱: مانع از سفید شدن سریع موها می شود و ترکیب الیگوپپتید ۷۱ با الیگاپپتید ۵۴ باعث درمان ریزش مو می شود.

دکا پپتید ۱۰: این ماده مواد مغذی را به ریشه مو می رساند و باعث ضخیم شدن ساقه ی مو می گردد.

دکا پپتید ۲۸: باعث تحریک رشد مو می شود.

اکتا پپتید ۲: از سلول های مو در مقابل استرس و عوامل مضر محافظت می کند.

مزایای تزریق هیر فیلر

تقویت ریشه مو 

ضخیم شدن موهای نازک و آسیب دیده

بهبود ریزش مو 

بهبود گردش خون در پوست سر

 

میکرونیدلینگ مو

افراد در هر سنی ممکن است به دلایل متفاوت دچار ریزش مو شوند. گزینه های مختلفی برای درمان ریزش مو وجود دارد  که می تواند موثر باشد، یکی از گزینه های مناسب و موثر در درمان ریزش مو میکرونیدلیگ مو است. این روش با استفاده از دستگاهی که دارای سوزن های ظریف است انجام می شود. سوزن ها وارد پوست شده و با ایجاد آسیب های جزئی موجب تحریک رشد سلولی می شوند.

کاربردهای انجام میکرونیدلینگ مو به شرح زیر است:

تقویت فولیکول مو 

درمان ریزش مو 

بهبود کیفیت مو 

ضخامت موها

بهبود گردش خون در پوست سر

 

 

کلاه آیگرو

کلاه آیگرو (IGROW) از جدیدترین تکنولوژی هایی که تا به حال برای قطع ریزش مو به بازار عرضه شده است کلاه آیگرو (IGROW) می باشد. تلفیقی از LLLT (لیزر کم توان) و طیف نوری است. دارای ۳۰ دایود LED و ۲۱ دایود LLLT با طول موج nm670-650 می باشد. به نوعی طراحی شده است که با آناتومی فرق سر مطابقت داشته و هم لیزر LLLT و هم نور LED را به میزان مشخص در تمام سر انتشار می دهد.

مزایای استفاده از کلاه آیگرو (IGROW)

تقویت ریشه مو 

بهبود ریزش مو 

تحریک رشد موهای جدید

بدون دوران نقاهت 

بدون خونریزی

بدون درد

 

بهتر است در هفته ۳ الی ۴ بار انجام شود، معمولاً مدت زمان جلسه بین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه است و علاوه بر درمان ریزش مو باعث تقویت ریشه مو نیز می شود، همچنین برای افرادی که به تازگی کاشت مو انجام داده اند بسیار موثر است و باعث رشد سریع تر موها می شود.

کلینیک زیبایی آوان با دپارتمان تخصصی مو و استفاده از متریال مصرفی با کیفیت و دارای تاییدیه زیر نظر پزشکان متخصص و مجرب مجموعه، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. لطفاً جهت مشاوره و اطلاع از قیمت ها با شماره های درج شده در سایت   به نشانی hairavan.clinic تماس حاصل فرمائید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 9 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود آهنگ

معرفی چند نمونه رپورتاژ آگهی موفق

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح