کد خبر : 208315
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1402 - 18:14

خودروی حامل کالای قاچاق در قزوین توقیف شد

خودروی حامل کالای قاچاق در قزوین توقیف شد

به گزارش ایلنا، سرهنگ مهدی حاجیان‌راد گفت: در راستای مبارزه همه جانبه با پدیده قاچاق، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی قزوین-زنجان به یک دستگاه خودروی سواری پژوپارس، مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند. رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین افزود: ماموران پس از توقف

خودروی حامل کالای قاچاق در قزوین توقیف شد

به گزارش ایلنا، سرهنگ مهدی حاجیان‌راد گفت: در راستای مبارزه همه جانبه با پدیده قاچاق، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی قزوین-زنجان به یک دستگاه خودروی سواری پژوپارس، مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی به عمل آمده از آن، تعداد ۱۰۰  هزار عدد شکلات خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مجوزمثبته گمرکی بود، کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیرکردند.

وی با بیان اینکه ارزش تقریبی کالای کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بیش از ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود آهنگ

معرفی چند نمونه رپورتاژ آگهی موفق

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح