کد خبر : 208355
تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402 - 21:44

شیائومی ۱۳ تی با دوربین سه گانه لایکا وارد می شود، ۱۳T Pro شارژ ۱۲۰ واتی را اضافه می کند

شیائومی ۱۳ تی با دوربین سه گانه لایکا وارد می شود، ۱۳T Pro شارژ ۱۲۰ واتی را اضافه می کند

به گزارش آژانس خبری و به نقل از gsmarena سری ۱۳T شیائومی امروز در رویدادی در برلین پایتخت آلمان معرفی شد. تلفن های هوشمند ۱۳T و ۱۳T Pro کاملاً شبیه به پسر عموی خود در چین Redmi K60 Ultra هستند اما با سخت افزار دوربین بهبود یافته و گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب

به گزارش آژانس خبری و به نقل از gsmarena سری ۱۳T شیائومی امروز در رویدادی در برلین پایتخت آلمان معرفی شد. تلفن های هوشمند ۱۳T و ۱۳T Pro کاملاً شبیه به پسر عموی خود در چین Redmi K60 Ultra هستند اما با سخت افزار دوربین بهبود یافته و گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، که اولین مورد برای سری T است، ارائه می شوند.

Xiaomi 13T arrives with triple Leica cameras, 13T Pro adds 120W charging

شیائومی ۱۳ تی
این گوشی دارای چیپست ۴ نانومتری Dimensity 8200-Ultra است که در اصل یک پلتفرم Dimensity 8200 توسط Mediatek با برخی تغییرات ایجاد شده با همکاری شیائومی است. این گوشی با رم LPDDR5، ۸ یا ۱۲ گیگابایت، و ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 3.1 جفت شده است.

شیائومی ۱۳ تی حول یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز، وضوح Full HD+ و حداکثر روشنایی بیش از ۲۶۰۰ نیت ساخته شده است.

دوربین اصلی ۱۳T دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با اندازه ۱/۱.۲۸ اینچی با پیکسل‌های مجزا ۱.۲۲ میکرومتر است. دارای OIS و دیافراگم f/1.9 در جلو.

دوربین تله فوتو “پرتره” با وضوح سنسور ۵۰ مگاپیکسلی و دیافراگم f/1.9 مطابقت دارد، اما دارای لنز معادل ۵۰ میلی‌متر است. دوربین سوم یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض با لنز ۱۵ میلی متری معادل f/2.2 است.

شما می توانید بین ظاهر معتبر لایکا با هدف بازتولید رنگ واقعی و ظاهر پر جنب و جوش لایکا برای پاپ بیشتر در عکس های خود انتخاب کنید. سبک‌های عکاسی سفارشی از ۱۳ Ultra نیز در حالت Pro در اینجا موجود است.

Xiaomi 13T arrives with triple Leica cameras, 13T Pro adds 120W charging

دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی درون یک سوراخ پانچ نصب شده و فاقد فوکوس خودکار است.

باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از شارژ سیمی ۶۷ واتی پشتیبانی می کند که نسبت به نرخ ۱۲۰ واتی ۱۲T کاهش یافته است. این وعده می دهد که فقط ۴۲ دقیقه طول می کشد تا از ۰ به ۱۰۰٪ برود.

شیائومی ۱۳T در سه رنگ عرضه می‌شود: سبز سبز و مشکی دارای پنل شیشه‌ای در پشت، در حالی که آلپاین آبی دارای پوشش چرمی گیاهی BioComfort است. قیمت ها از ۶۵۰ یورو برای نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایتی شروع می شود.

Xiaomi 13T arrives with triple Leica cameras, 13T Pro adds 120W charging

شیائومی ۱۳ تی پرو
Xiaomi 13T Pro دارای همان پنل OLED 6.67 اینچی با نرخ تجدید ۱۴۴ هرتز به عنوان نسخه وانیلی است، اما به سمت چیپست قدرتمندتر Dimensity 9200+ حرکت می کند.

دوربین های سه گانه ۵۰ مگاپیکسل + ۵۰ مگاپیکسل + ۱۲ مگاپیکسل لایکا، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برای این دو گوشی جدید مشترک هستند.

حافظه رم ۱۲ گیگابایت یا ۱۶ گیگابایت است و در اینجا از نوع سریعتر LPDDR5X است، در حالی که فضای ذخیره سازی UFS 4.0 در سه گزینه – ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت است.

تفاوت اصلی دیگر سرعت شارژ است – ۱۳T Pro 120W HyperCharge را انجام می دهد، یعنی ۱۹ دقیقه تمام نیاز گوشی برای پر کردن باتری از صفر تا ۱۰۰٪ است.

هر دو مدل ۱۳T و ۱۳T Pro دارای بلندگوهای دوگانه هستند و از صدای Dolby Atmos پشتیبانی می کنند. آنها اندروید ۱۳ را با رابط کاربری MIUI 14 در بالا بوت می کنند.

۱۳T Pro در همان رنگ‌های سبز، مشکی و آبی چرم وگان ارائه می‌شود. قیمت پایه ۸۰۰ یورو است، اما در اینجا تریم پایه ۱۲/۲۵۶ گیگابایت است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود آهنگ

معرفی چند نمونه رپورتاژ آگهی موفق

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح