کد خبر : 208150
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 اسفند 1401 - 21:50

فناوری باید در بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان ورود کند/ بیکاری جوانان در استان قابل توجیه نیست

فناوری باید در بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان ورود کند/ بیکاری جوانان در استان قابل توجیه نیست

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان نیازمند آموزش است و علم و فناوری باید در این حوزه وارد شود. به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد کرمی در دیدار با مدال آوران المپیاد مهارت اظهار داشت: کسب رتبه های عالی شما قابل تقدیر است، اما نباید در همین

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان نیازمند آموزش است و علم و فناوری باید در این حوزه وارد شود.

فناوری باید در بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان ورود کند/ بیکاری جوانان در استان قابل توجیه نیست

به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد کرمی در دیدار با مدال آوران المپیاد مهارت اظهار داشت: کسب رتبه های عالی شما قابل تقدیر است، اما نباید در همین مرحله متوقف شوید بلکه هر روز باید یک قدم رو به جلو حرکت کنید و با تلاش زیاد منشا تحولی بزرگ در منطقه شوید.

وی افزود: شما می توانید جوانان دیگر را هم در کنار خود داشته باشید و به آن ها آموزش دهید.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: واحدهای صنعتی و بهره وری معادن استان نیز نیازمند فن آوری نوین است.

وی با اشاره به آمار بالای بیکاری در استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به ظرفیت ها و استعدادهای استان در بخش های مختلف، بیکاری جوانان در استان قابل توجیه نیست و سازمان فنی و حرفه‌ای  و دانشگاه ها در حوزه آموزش به صورت موثر و کاربردی  وارد شوند.

المپیاد مهارت، هرساله برای دانش آموزان و دانشجویان و در چند مرحله شهرستانی، استانی، کشوری و بین المللی برگزار می شود.  امسال این مسابقات بین ۳۱ استان کشور برگزار شد که دو مدال طلا و یک مدال برنز و سه دیپلم افتخار به استان سیستان و بلوچستان تعلق گرفت.

 

منبع: ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود آهنگ

معرفی چند نمونه رپورتاژ آگهی موفق

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح