کد خبر : 208362
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 14:54

چگونه کسب و کار Web2 خود را با بلاک چین بهبود دهیم

چگونه کسب و کار Web2 خود را با بلاک چین بهبود دهیم

به گزارش آژانس خبری و به نقل از کوین تلگراف بخش خصوصی فقط سطح پتانسیل تحول آفرین فناوری بلاک چین را خراش می دهد. کسب‌وکارهای سنتی باید شروع به تطبیق با Web3 کنند، در غیر این صورت در خطر عقب ماندن هستند. اینترنت جدید رسید Web3 فقط یک کلمه کلیدی نیست – یک الگوی جدید

How to improve your Web2 business with blockchain

به گزارش آژانس خبری و به نقل از کوین تلگراف بخش خصوصی فقط سطح پتانسیل تحول آفرین فناوری بلاک چین را خراش می دهد. کسب‌وکارهای سنتی باید شروع به تطبیق با Web3 کنند، در غیر این صورت در خطر عقب ماندن هستند.

اینترنت جدید رسید
Web3 فقط یک کلمه کلیدی نیست – یک الگوی جدید رادیکال است که در آن افراد روزمره نه تنها می توانند دنیای دیجیتال را تجربه کرده و به آن کمک کنند، بلکه می توانند به طور مستقیم و ایمن بخشی از آن را نیز در اختیار داشته باشند. فراتر از استارت‌آپ‌های بومی Web3، این فناوری طیف وسیعی از مزایای را برای شرکت‌های Web2 ارائه می‌کند که می‌تواند به اطمینان از ارتباط مداوم آنها کمک کند.

در حالی که بسیاری از شرکت‌های بزرگ Web2 در حال کاوش هستند که چگونه می‌توانند به بهترین شکل بلاک چین را ادغام کنند، اما هنوز روزهای اولیه برای پذیرش Web3 در بخش خصوصی باقی مانده است. با تبلیغات کمتر و ساخت‌وساز جدی‌تر، بازار نزولی زمان مناسبی برای شرکت‌ها برای پیاده‌سازی ویژگی‌های Web3 است که روابط مشتری، امنیت و اعتماد بین ذینفعان را ارتقا می‌دهد.

همه چیز را ساده نگه دارید
شرکت‌های Web2 باید به دنبال راه‌حل‌های تخصصی بلاک چین باشند که بتواند کسب‌وکارشان را به روش‌های ملموس بهبود بخشد. در طول این فرآیند، تمرکز بر دسترسی و اجتناب از هرگونه پیچیدگی غیر ضروری برای کاربران نهایی مهم است.

فناوری Web3 می تواند بخش ارزشمندی از پشته فناوری شما باشد بدون اینکه لزوماً برای مشتریان شما قابل مشاهده باشد یا نیاز به تجربه بلاک چین داشته باشد. به عنوان مثال، تجربه Starbucks Odyssey از کلکسیون‌های زنجیره‌ای استفاده می‌کند، اما به کاربران اجازه می‌دهد تا «مهر» را در برنامه وب استارباکس فقط با یک کارت اعتباری و بدون نیاز به دانش قبلی درباره رمزنگاری خریداری کنند.

برای ساده کردن فرآیند نصب برای محصولات مبتنی بر Web3، مشاغل سنتی باید مفهوم انتزاع حساب را نیز درک کنند. با سفارشی‌سازی نحوه تعامل افراد با بلاک چین، انتزاع حساب به این معنی است که شرکت‌ها می‌توانند تجربه بهتری برای مشتری ارائه دهند. یکی از موارد استفاده بالقوه، پرداخت هزینه تراکنش از طرف کاربران است تا بتوانند به سرعت و بدون مشکل شروع به انجام اقدامات در زنجیره کنند.

یک عملیات کارآمد را اجرا کنید
علاوه بر این، هنگام انتقال به Web3، مهم است که فرآیندهای داخلی کسب و کار خود را ساده و در دسترس نگه دارید. داشتن متخصصان داخلی بلاک چین می تواند ارزشمند باشد، اما باید پیمانکاران تخصصی Web3 یا ارائه دهندگان خدمات برچسب سفید را نیز در نظر بگیرید تا به اهداف خود کمک کنند. این به شما انعطاف‌پذیری بیشتری می‌دهد و می‌تواند به ابتکارات بلاک چین شما کمک کند تا کمتر از بودجه و طبق برنامه باقی بمانند.

در پایان روز، رهبران کسب‌وکار باید به دنبال راه‌های خلاقانه‌ای باشند که Web3 بتواند مشتریان خود را خوشحال کند – در حالی که سادگی و کارایی را برای همه ذینفعان در اولویت قرار می‌دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 6 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود آهنگ

معرفی چند نمونه رپورتاژ آگهی موفق

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح