کد خبر : 208276
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 خرداد 1402 - 0:29

کیفیت آب کرخه از دغدغه‌های مدیریت استان است / تقویت شبکه به منظور کاهش قطع برق

کیفیت آب کرخه از دغدغه‌های مدیریت استان است / تقویت شبکه به منظور کاهش قطع برق

به گزارش ایلنا از خوزستان، محمد خانچی در این‌نشست که شب گذشته برگزار شد، خدمت رسانی به مردم شهرستان کرخه را از اولویت ها دانست و افزود: تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات این شهرستان از اولویت های مدیریت استان است. معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان  در ادامه به مسئله کیفیت و کمیت آب

کیفیت آب کرخه از دغدغه‌های مدیریت استان است / تقویت شبکه به منظور کاهش قطع برق

به گزارش ایلنا از خوزستان، محمد خانچی در این‌نشست که شب گذشته برگزار شد، خدمت رسانی به مردم شهرستان کرخه را از اولویت ها دانست و افزود: تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات این شهرستان از اولویت های مدیریت استان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان  در ادامه به مسئله کیفیت و کمیت آب در این شهرستان اشاره کرد و افزود: اقدامات خوبی در این حوزه و آبرسانی روستایی انجام شده است و کمیت آب در این شهرستان رو به بهبود است و در تلاشیم که مسائل و چالش های کیفیت آب و آبرسانی میان آب در اسرع وقت حل و فصل شود.

خانچی به پروژه های شهرداری ها و دهیاری های این شهرستان اشاره کرد و افزود: بیش از ۲۵۰ پروژه از محل مرحله اول عوارض آلایندگی به ارزش بیش از ۱۱۰ میلیارد در شهرستان کرخه در حال انجام می باشد که شاهد تغییرات محسوسی در روستاها و شهرهای این شهرستان می باشیم.

خانچی به مسئله برق و مشکلات برق این شهرستان اشاره کرد و افزود: با اصلاحاتی که در حوزه برق در حال انجام است شاهد تقویت شبکه برق این شهرستان و کاهش قطعی برق خواهیم بود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود آهنگ

معرفی چند نمونه رپورتاژ آگهی موفق

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح