کرم های بیداری Dune به راحتی بزرگترین تهدید در بازی هستند ، زیرا این موجودات غول پیکر نمی توانند کشته شوند و فوراً هر بازیکنی را که خیلی نزدیک می شود مصرف کنند. در عوض ، نام بازی فرار از آنها یا حتی بهتر ، از جلب توجه آنها به طور کلی جلوگیری می کند. در نهایت یک کرم ماسه ای ، یا Shai-Hulud ، بیشتر از یک دشمن واقعی یک تهدید زیست محیطی است ، بنابراین ما توضیح خواهیم داد که چگونه می توانیم آنها را در بیداری Dune در زیر بکشیم ، و همچنین آنچه را که باید در مورد نحوه کار آنها به عنوان مکانیک بدانید.
کرم های ماسه ای در بیداری تپه توضیح داده شد
کرم ماسه ای در بیداری تپه ظاهر می شود وقتی بازیکنان در ماسه باز هستند. وقتی هستید ، یک متر ارتعاش وجود دارد که در وسط صفحه ظاهر می شود که نشان می دهد چقدر کرم ها را جذب می کنید. هرچه لرزش بالاتر باشد ، سریعتر ظاهر می شود.
ایجاد ارتعاشات بیش از حد طولانی باعث می شود کرم در جایی در نزدیکی زمین فوران کند. به نظر می رسد جایی که به نظر می رسد تصادفی است – ممکن است بیش از هزار پا فاصله داشته باشد ، یا کمتر از ۳۰۰. پس از انجام این کار ، این می چرخد و یک خط را برای شما ایجاد می کند. بدیهی است که هرچه دورتر باشد بهتر است ، زیرا زمان بیشتری برای شما می خرید هرچه سریعتر به صخره ها بروید.
اگر کرم ماسه این شما را می خورد ، فوراً شما را می کشد. پیشگیری از این امر وجود ندارد ، هیچ یک از بهترین مهارت های بیداری تپه نمی تواند کمک کند و هیچ مقدار زره نمی تواند شما را نجات دهد ، این یک قتل فوری است. نه تنها این ، بلکه خورده می شود کوله پشتی خود را حذف می کند (به استثنای اولین باری که این اتفاق می افتد ، کدام یک از این واقعیت ها را آموزش می دهد) ، بنابراین شما نمی توانید دوباره موارد گمشده خود را بازیابی کنید.
چگونه می توان از کرم ماسه ای در بیداری تپه جلوگیری کرد
اگر توسط ماسه های بیداری Dune بسیار خورده می شوید ، در اینجا برخی از توصیه ها در مورد عبور از آنها آورده شده است:
- از زمین های صخره ای مانند پله های پله و جزایر ایمنی استفاده کنید. با سفر به نقشه ، بهتر است به جای اینکه روی دشت های باز مستقیم به مقصد خود بروید ، بین مناطق صخره ای عبور کنید.
- کراوات باعث لرزش کمتری می شود ، اسپرینت باعث ایجاد بیشتر می شود. اگر می خواهید به دلایلی وقت خود را برای شن و ماسه بگذرانید ، ساکت و خفا باشید. شما نمی توانید بدون توجه به آنچه انجام می دهید ، وقت نامتناهی را در آنجا بگذرانید ، اما می توانید با ظریف بودن درآمد بیشتری کسب کنید.
- سپرها و فناوری مشابه کرم ها را به خود جلب می کنند. کرم های ماسه ای به سپر و دستگاه های لوازم جانبی کشیده می شوند ، حتی اگر بالای زمین به حالت تعلیق درآمده باشید. هنگام عبور از شن ، همه اینها را خاموش کنید.
- اگر می بینید کرم ظهور می کند ، بلافاصله به زمین صخره ای بروید! در این مرحله سر و صدا و ارتعاشات هیچ فرقی نمی کند – می داند شما کجا هستید و برای شما می آید. از سریعترین روش هایی که برای رسیدن به زمین صخره ای بلافاصله استفاده می کنید استفاده کنید ، یا می خواهید خورده شوید.
- وسایل نقلیه سریعتر از کرم نیستند. Sandbikes یک راه عالی برای سریعتر شدن است ، اما اگرچه ممکن است کمی بیشتر طول بکشد تا کرم ماسه شما را به خود جلب کند ، اما در نهایت شما را به خود جلب می کند. فرض نکنید که شما نمی توانید گرفتار شوید ، حتی با استفاده از وسایل نقلیه بیداری تپه.
- مراقب طبل باشید! بخش های قرمز ماسه ها “طبل” هستند که هنگام پیاده روی سر و صدای بیشتری ایجاد می کنند. هر زمان ممکن از این کار خودداری کنید!
- گزینه هایی در آنجا وجود دارد که می تواند به شما کمک کند. برخی از موارد و دنده ها در واقع می توانند لرزش شما را به زیر حداقل کاهش دهند ، اگرچه نادر و بسیار موقعیتی هستند.
کشتی های تصادف شده می توانند در مناطق شنی قرار بگیرند ، بنابراین برای رسیدن به آنها باید حملات کرم را به خطر بیاندازید ، این بدان معنی است که می خواهید در حین نزدیک شدن آهسته و ساکت باشید ، سپس سریعاً وقتی کرم در نهایت متوجه شوید. اگر Trooper را به عنوان مربی خود در فرآیند ایجاد شخصیت Dune Awakening انتخاب کرده اید ، می توانید در صورت نیاز از قلاب Grapple استفاده کنید تا خود را برای آن چند حیاط آخر ببندید. اگر شما یک سرباز نیستید ، می توانید اصول اولیه را در Dune Awakening Griffin's Reach TradePost یاد بگیرید.
می خواهید کمک گسترده تری با بازی کنید؟ ما در حال خدمت به یک بشقاب کامل از راهنماها هستیم ، در واقع Atriedes برای دور زدن وجود دارد! توصیه می کنیم با ما شروع کنید نکات و ترفندهای بیداری تپه، که به هر بازمانده جدید کمک می کند تا Fremen Warrior سخت گیر شود.
© GamesRadar+. بدون مجوز تکثیر نشود.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰