استفاده از اقناع در فراموشی که برای افزایش شخصیت دیگر نسبت به شما افزایش یافته است ، یک تجارت دشوار است و کل فرایند بر روی یک مینیگ ناموجود ساخته شده است. این امر با صحبت با NPC ، سپس انتخاب نماد “ترغیب” در زیر گزینه های گفتگو قابل دسترسی است ، و اگر با نحوه عملکرد آن ناآشنا باشید ، بسیار گیج کننده خواهد بود.
خوشبختانه ، Minigame با افزودن برخی از کدگذاری های رنگی مفید ، در فراموشی ساخته شده است ، اما اگر به دنبال کمک به بهبود ایستادن خود با شخصیت های دیگر هستید ، در اینجا توضیحی کامل در مورد چگونگی عملکرد ترغیب شده فراموشی وجود دارد.
اگر با Oblivion Remastered Lockpicking Minigame ، ما همچنین یک راهنما برای آن داریم تا بتوانید سخت ترین قفل ها را ترک کنید.
ترغیب مجدد فراموشی توضیح داد
برای توضیح minigame متقاعد شده از Remastered Oblivion ، چهار پاسخ دارید که می توانید ایجاد کنید – تحسین کردنبا شوخیبا مجبور کردنوت بالش – و شما باید نظمی را که از آنها استفاده می کنید انتخاب کنید. فقط می توانید یک بار در هر دور از Minigame یک بار از هر پاسخ استفاده کنید.
هر NPC همچنین ترجیح شخصی مخفی خواهد داشت که به هر پاسخ اختصاص داده می شود ، بین تقسیم شده عشقبا مانندبا دوست داشتنوت نفرتبشر برای مطابقت با ترجیحات آنها در مورد پاسخ ها ، باید Minigame را شروع کنید و سپس مکان نما را در هر یک از آنها نشان دهید تا واکنش را در چهره خود مشاهده کنید ، که از یک لبخند گسترده به پوزخند می رود ، سپس اخم به یک گریم. این می تواند ارزیابی با برخی از نژادهای خاص از بین رفته سخت تر باشد ، بنابراین ممکن است به عنوان مثال نیاز به باریک کردن چشم با آرگونیایی ها یا ارتفاع گوش ها بر روی یک خواجی داشته باشید.
با کمک ، این فرایند برای بازسازی فراموشی ساده شده است ، بنابراین پس از دور اول ترغیب ، گوه های مرکزی به شرح زیر از رنگ کدگذاری می شوند:
- رنگ آبی = عشق
- زرد = مانند
- قهوه = دوست نداشتن
- قرمز = نفرت
این گوه های مرکزی مؤلفه اصلی ترغیب در فراموشی است که از بین می رود ، زیرا آنها تعیین می کنند که با NPC چند نقطه دفع را بدست می آورید یا از دست می دهید. آنها در ابتدای هر دور به طور تصادفی بین یک تا چهار اختصاص می یابند و هرچه گوه های بیشتری که هنگام انتخاب آن در مقابل پاسخ هستند ، افزایش یا سقوط بیشتر – که توسط تعداد کمی با + یا – که در مرکز ظاهر می شود ، افزایش می یابد.
با این حال ، بسیار مهم این گوه ها بعد از هر پاسخ در جهت عقربه های ساعت می چرخند، بنابراین شما باید سعی کنید و برنامه ریزی کنید تا در صورت ایده آل به چهار گوه در پاسخ های مثبت و یک گوه روی منفی ها یا تا حد ممکن نزدیک به آن ضربه بزنید. شما همچنین نسبت به پاسخ های نفرت (قرمز) نسبت به عشق (آبی) امتیاز بیشتری را از دست می دهید ، بنابراین اولویت زدن به نفرت را با هر چند گوه در حد توان خود قرار دهید. هرچند که در حالی که Minigame در حال اجرا است نیز به تدریج کاهش می یابد ، به فکر پاسخ های خود بیش از حد طولانی نیست.
اگر می توانید مهارت از بین بردن فراموشی خود را در گفتار به ۲۵ (شاگرد) افزایش دهید ، یک فرصت برای چرخش گوه ها در هر دور بدون انتخاب پاسخی دارید که می تواند این روند را به طور قابل توجهی آسانتر کند. شما می توانید این کار را تا زمانی که لازم باشد تکرار کنید ، اما اگر به حداکثر حالت برای آن شخصیت برسید ، دیگر قادر به شروع نام Minigame نخواهید بود ، و در صورت خروج از آن ، دوباره ترغیب می کنید که یک پیام روی صفحه نمایش داده می شود که همان را تأیید می کند.
© GamesRadar+. بدون مجوز تکثیر نشود.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰