کد خبر : 205089
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 آبان 1401 - 17:13

دانلود زیرنویس مستند Moonage Daydream 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس مستند Moonage Daydream 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس مستند Moonage Daydream 2022 زیرنویس مستند رویای ماه محصول ۲۰۲۲ در مورد دیوید بووی خواننده و ترانه سرای انگلیسی است. این فیلم به نویسندگی، کارگردانی، تهیه‌کنندگی و ویرایش برت مورگن، از فیلم‌هایی که قبلاً منتشر نشده از آرشیو شخصی بووی، از جمله فیلم‌های کنسرت زنده استفاده می‌کند، استفاده می‌کند. این اولین فیلمی است

دانلود زیرنویس مستند Moonage Daydream 2022 زیرنویس مستند رویای ماه محصول ۲۰۲۲ در مورد دیوید بووی خواننده و ترانه سرای انگلیسی است. این فیلم به نویسندگی، کارگردانی، تهیه‌کنندگی و ویرایش برت مورگن، از فیلم‌هایی که قبلاً منتشر نشده از آرشیو شخصی بووی، از جمله فیلم‌های کنسرت زنده استفاده می‌کند، استفاده می‌کند. این اولین فیلمی است که به طور رسمی توسط املاک بووی تایید شده است، و عنوان آن را از آهنگ ۱۹۷۲ بووی به همین نام گرفته است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس مستند Moonage Daydream 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس مستند Moonage Daydream 2022 زندگی و نبوغ دیوید بووی، یکی از پرکارترین و تأثیرگذارترین هنرمندان زمان ما را روشن می کند. ادیسه سینمایی تجربی بلند بلند برت مورگن (کوبین در تصویر می‌ماند، کوبین: مونتاژ هک، جین) که از طریق فیلم‌ها، اجراها و موسیقی ندیده‌نشده‌ای که قبلاً هرگز دیده نشده بود، روایت می‌شود که سفر خلاقانه، موسیقایی و معنوی دیوید بووی را بررسی می‌کند. . این فیلم بر اساس روایت خود دیوید بووی هدایت می شود و اولین فیلمی است که به طور رسمی از این هنرمند تأیید شده است.

در سال ۲۰۲۱، ورایتی گزارش داد که برت مورگن در حال ساخت فیلمی بر اساس دیوید بووی بوده است که “در چهار سال گذشته عنوان رسمی برای آن فاش نشده است.” این اولین فیلمی است که به طور رسمی توسط املاک بووی مجوز گرفته است. مورگن با همکاری املاک، به آرشیو پنج میلیون آیتم مختلف از جمله نقاشی، طراحی، ضبط، عکس، فیلم و مجلات دسترسی پیدا کرد. تونی ویسکونتی که سال ها به عنوان تهیه کننده بووی سپری کرد، به عنوان تهیه کننده موسیقی فیلم فعالیت می کند.

دانلود زیرنویس مستند رویای ماه ۲۰۲۲ اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۲ در ۲۳ مه ۲۰۲۲ داشت. این فیلم در IMAX و در سینماهای ایالات متحده در ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۲ اکران شد. همچنین انتظار می‌رود در بهار ۲۰۲۳ برای پخش در HBO Max منتشر شود.

برای همراهی فیلم، یک آلبوم موسیقی متن حاوی موسیقی از بووی که در آن استفاده شده بود در ۲۵ آگوست ۲۰۲۲ اعلام شد. اولین نسخه دیجیتالی آن برای ۱۳ سپتامبر ۲۰۲۲، با نسخه ۲x سی دی در ۱۸ نوامبر ۲۰۲۲ و یک وینیل ۳x تعیین شد. انتشار ضبط در نقطه‌ای نامشخص در سال ۲۰۲۳. موسیقی آلبوم شامل آهنگ‌های زنده کمیاب یا منتشرنشده قبلی، و همچنین ریمیکس‌های تازه‌ای است که با مونولوگ‌های خود بووی در هم آمیخته شده است.

زیرنویس مستند Moonage Daydream 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Moonage Daydream 2022 در Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس ۱۳۸ نقد، با میانگین امتیاز ۸.۳ از ۱۰، ۹۲ درصد محبوبیت دارد. اتفاق نظر منتقدان این وب‌سایت چنین است: «Moonage Daydream که برای طرفداران بووی به‌عنوان یک سرگرمی سمعی و بصری است، رویکردی کاملاً متمایز را برای یکی از جذاب‌ترین هنرمندان موسیقی مدرن اتخاذ می‌کند. در متاکریتیک، که از میانگین وزنی استفاده می کند، فیلم بر اساس ۳۴ نقد منتقد، امتیاز ۸۳ از ۱۰۰ را به دست آورده است که نشان دهنده «تحسین جهانی» است.

Owen Gleiberman از Variety نوشت: “ما قبلاً مستندهای تریپی دیده بودیم، اما به نظر می رسد مورگن این فیلم را برای راک اند رول ساخته است. با تماشای Moonage Daydream، حقایق اساسی وجود دارد که نمی شنوید، و سنگ های محک بسیاری وجود دارد که دریافت خواهید کرد. از آن گذشت (در کل فیلم، شما هرگز حتی یک جلد آلبوم را هم نخواهید دید). کوری سیمور از ووگ تدوین و موسیقی متن فیلم را ستود و آن را “حیرت انگیز، غم انگیز، پیشگامانه، مهیج و یکی از بهترین فیلم های درباره هر هنرمند یا موسیقیدانی که تا به حال دیده ام.” مورگن یک کلاژ صدا مسحورکننده را [مجموعه] کرد. و دیدگاهی که هر طرفدار بویی را جذب و غنی خواهد کرد و احتمالاً طرفداران جدید هر کسی را به اندازه کافی خوش شانس می کند که این اولین برخورد واقعی آنها با دنیای او باشد.”

زیرنویس مستند رویای ماه ۲۰۲۲ پیتر برادشاو در نقدی که از فیلم برای The Guardian داشت، امتیاز پنج از پنج ستاره را به آن داد. او این فیلم را “یک مونتاژ جشن باشکوه” نامید و در مورد اینکه چگونه فیلم “نشان می‌دهد که طرفدارانش، به‌ویژه جوانان سرخورده در نمایش‌های Hammersmith Odeon و Earl’s Court، تفاوتی با بووی ندارند، به خوبی نوشت: آنها تبدیل به بویی شدند. دگرگون شده، چهره‌هایشان شبیه چهره او بود.» رابرت دنیلز، که برای RogerEbert.com می نویسد، تدوین فیلم را تحسین کرد و آن را “جمع بندی وحشتناک، تحریک کننده، تکان دهنده، تایید کننده زندگی، و مخاطره آمیز از اخلاق و بلوغ هنرمند به عنوان یک شخص. به طور خلاصه، Moonage Daydream است. فیلمی که بووی با افتخار می ساخت.” فیونوالا هالیگان از اسکرین دیلی فیلم را «یک سفر حسی بکر، با صدای شگفت‌انگیز» خواند و ارائه آن را «ماهر و رضایت‌بخش» نامتعارف خواند.

زیرنویس Moonage Daydream 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس رویای ماه ۲۰۲۲ “گاهی اوقات، جریان مورگن ممکن است سخت و نادرست به نظر برسد، اما هرس کردن مانع از ریسک پذیری بی رویه در نمایش می شود.” رویکردی که Rothkopft می نویسد: “کوشش را فوراً به بالای اسناد Bowie می رساند.” سیدانت آدلاخا از IndieWire به فیلم “B+” داد و آن را اینگونه توصیف کرد: “تجربه حسی بیشتر از بازگویی ساده، [Moonage Daydream] در مورد احساس مسیر شما در دنیای پر هرج و مرج با زیگی استارداست به عنوان لنگر است.” او نتیجه گرفت که “همانطور که مستندهای موزیکال پیش می روند، این جاه طلبانه تر از هر چیزی است که احتمالاً برای مدتی طولانی شاهد آن باشید.” پل سینکلر از SuperDeluxeEdition در نقد خود انتقاد بیشتری داشت و ادغام فیلم از آرشیو، انیمیشن، صوت مصاحبه و موسیقی را ستود و ضمن انتقاد از سرعت و طول، نتیجه را “به طرز عجیبی بی حرکت” توصیف کرد و گفت که “فیلم حداقل است.” نیم ساعت بیش از حد طولانی است، احساسی که با استفاده مجدد از کلیپ‌هایی که قبلاً در موارد متعددی دیده‌اید، تشدید می‌شود، که حالتی دایره‌وار به ما می‌دهد، آیا قبلاً اینجا نبوده‌ایم. سینکلر همچنین از فقدان پوشش کافی برای دوره‌های خاصی از زندگی حرفه‌ای بووی انتقاد کرد و از دوران تصدی او در EMI America Records و عضویتش در Tin Machine اشاره کرد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

معرفی چند نمونه رپورتاژ آگهی موفق

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح